Al een tijd word ik uitgenodigd om mijn energetisch kanaal meer te openen. Ik weet dat er meer door wil komen, maar ergens hield ik mezelf tegen omdat ik voel dat als ik mijn open dat er geen weg meer terug is. Ik vond het spannend en wilde het vooral te graag goed doen. Maar voor wie?
In deze aflevering deel ik mijn ervaring hoe ik omga met het donker in mijzelf en dat ik nu oprecht kan zeggen dat ik niet (meer) bang ben voor het donker.
——————————————————————
Heb je veel gehad aan deze aflevering? Spread the word zodat je anderen hier ook weer mee kan inspireren.
Deel deze aflevering op Instagram en vergeet mij niet te taggen! @mieke_schuurman
Heb je vragen? Stuur je bericht naar contact@miekeschuurman.com